Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Απληστία



Από καρδιάς ομολογία
  
Μου λένε ότι έχω πρόβλημα,
μα εγώ γελάω όταν τους ακούω.
Κι όταν κάποιος επιμένει, πεισμώνω και βγαίνω στην αγορά δυο φορές  την ίδια μέρα.
Γιατί τι είναι η ζωή χωρίς λίγα φουλάρια παραπάνω ή χωρίς μία τσάντα για κάθε μέρα του χρόνου, ανάλογα τη διάθεση μέσα μου και την θερμοκρασία έξω;

Γελοιότητες καλοί μου δικαστές..
να λένε τάχα πως έκλεψα, ή χειρότερα πως έκλαιγα για ένα ζευγάρι δερμάτινα μποτίνια στη μέση της Ερμού σαββατιάτικα.
Είναι όλα μια παρεξήγηση.

Εγώ που λέτε την τήρησα την υπόσχεσή μου..
την έχω σαν εικόνισμα τη χρυσή κάρτα που μου έδωσε η τράπεζα.
Να λέμε τις αλήθειες.
Κάθε μέρα αγορά.
Μέχρι και φουσκωτή πισίνα στο μπαλκόνι έβαλα.
Η καρτούλα γιατί πρόδωσε τον σκοπό της;



Λογοτεχνικό διήγημα 120 λέξεων (ακριβώς) με θέμα Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα/
συμμετοχή στο διαγωνισμό http://120lekseis.com/2016/09/02/7-thanasima-amartimata/

Οκτώβριος 2016, Σέρρες, by Athina T. ®


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου